پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
اتحاد رمز پیشرفت کشور است

اتحاد رمز پیشرفت کشور است

- 1402/04/03

در نشست مشترک بین روسای پارک‌های علم و فناوری خراسان و آذربایجان شرقی مطرح شد: اتحاد رمز پیشرفت کشور است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، سعید جعفری‌راد، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی به همراه معاونین و مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل با حضور در پارک علم و فناوری خراسان ضمن دیدار با مسعود میرزائی شهرابی رئیس پارک علم و فناوری خراسان، معاونین ومدیران در نشستی مشترک به انتقال تجربیات و برنامه‌های خود پرداختند.

مسعود میرزائی شهرابی توجه به مزیت‌های هر استان را مهمترین ماموریت مدیران پارک‌های علم و فناوری برشمرد و گفت: در دوره مدیریتی جدید تلاش کردیم علاوه بر ادامه مسیر گذشته به مسائل مغفول توجه کنیم تا بتوانیم استان خراسان رضوی را به صورت ویژه در کشور مطرح کنیم.

وی توجه به صنایع معدنی را یکی از مزیت‌های استان خراسان رضوی دانست و افزود: در راستای همین موضوع، تصمیم گرفتیم تا در عرصه صنایع معدنی که به نوعی خراسان رضوی یکی از قطب‌های آن است ورود کنیم. مطالعات علمی خود را شروع کردیم و همزمان وارد اجرا شدیم و در ماه‌های آینده شاهد افتتاح فاز اول پردیس صنایع معدنی در خواف خواهیم بود.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان توجه به توسعه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری خارجی را مهم و ضروری دانست و تاکید کرد: باید بخش خصوص را وارد امور جاری کشور کرد و در این راستا برای جلوگیری از انحراف مسیر اصلی، دولت به عنوان نهاد نظارتی عمل کند.

در ادامه سعید جعفری راد با اشاره به منابع بسیار خوب در این استان گفت: یکی از اهداف سفر ما بررسی تجربیات پارک علم و فناوری خراسان در جهت افتتاح پردیس صنایع معدنی و همکاری با شرکت‌های صنایع غذایی است چرا که در استان آذربایجان شرقی ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد و باید به این سمت حرکت کنیم.

در پایان دو طرف بر افزایش تعاملات برای رشد و توصعه تاکید کردند و اتحاد را رمز پیشرفت کشور دانستند.

دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.